Portal praktyk

Logowanie

podaj login i hasło wykorzytywane w e-uczelni UŁa


Użyte połączenie loginu i hasła nie jest prawidłowe.

Powrót

Stanowisko:
Asystent kancelarii

Rodzaj oferty:

Oferta pracy

Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie



Nazwa firmy:

Kancelaria Radcy Prawnego Agata Glinka Szczepańska

Data wyganięcia oferty:

2024.02.29

Miejscowość:

Warszawa

Ogłoszenie skierowane do:
Studentów wydziału prawa i administracji

aplikuj aplikujhttps://kariera.lazarski.pl/pl/praktyki/?tx_powermail_pi1[field][offer_id]=45144&tx_powermail_pi1[field][offer_position]=Asystent%20kancelarii&tx_powermail_pi1[field][offer_company]=Kancelaria%20Radcy%20Prawnego%20Agata%20Glinka%20Szczepa%C5%84ska&tx_powermail_pi1[field][offer_email]=rekrutacja%40glegal.pl

Od ponad 13 lat koncentrujemy się na kompleksowej obsłudze podmiotów gospodarczych – spółek oraz jednoosobowych działalności  gospodarczych, a także fundacji i stowarzyszeń.

Od ponad 10 lat doradzamy również cudzoziemcom w sprawach legalizacyjnych, w zakresie zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej, jak również pomagamy zakładać i likwidować Spółki.

Naszą pasją jest prawo gospodarcze, handlowe, w szczególności umowy, oraz prawo cywilne, a celem obsługa prawna „szyta na miarę”, dostosowana do indywidualnych potrzeb Klientów.

Cenimy ludzi i relacje, dlatego stawiamy na długoletnią współpracę dostosowaną do biznesu Klienta.

Doradztwo Kancelarii opiera się na adekwatnych i praktycznych rozwiązaniach wszelkich problemów prawnych. Wierzymy, że cele Kancelarii spełniamy także dzięki panującej atmosferze współpracy i wzajemnego szacunku.


Zakres obowiązków:

Opis stanowiska:

  • sprawowanie funkcji pomocniczych dla prawników Kancelarii,
  • przygotowywanie opracowań orzecznictwa i doktryny do wybranych problemów prawnych, 
  • obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu Kancelarii w tym w szczególności:
  1. koordynacja i obsługa spotkań z klientami Kancelarii,
  2. koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji oraz dbanie o ich kompletność i adekwatność, 
  3. pomoc w przygotowywaniu pism i dokumentów,
  4. kontakt telefoniczny z sądami, urzędami i klientami w celu zachowania pełnego obiegu informacji,
Wymagania:

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • status absolwenta lub studenta II-V roku studiów na kierunku prawo lub administracja;
  • dyspozycyjność 2-5 dni w tygodniu,
  • nastawienie na stałą współpracę.
Benefity:

Szczegóły oferty:

  • praca umożliwi poznanie funkcjonowania Kancelarii Radcowskiej od środka oraz poznanie umiejętności praktycznych takich jak utrzymywanie relacji z klientem lub urzędem,
  • dajemy możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Kancelarii,
  • początkowe wynagrodzenie – stawka minimalna z możliwością podwyżki w zależności od doświadczenia.