Portal praktyk

Logowanie

podaj login i hasło wykorzytywane w e-uczelni UŁa


Użyte połączenie loginu i hasła nie jest prawidłowe.

Powrót

Stanowisko:
Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Pacjenta

Rodzaj oferty:

Oferta pracy

Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie


logo-9xlrhdrxn26st4dy7qfo0i12yjdh95vj.jpg

Nazwa firmy:

Centrum Terapii Dialog

Data wyganięcia oferty:

2024.01.31

Miejscowość:

Warszawa

Ogłoszenie skierowane do:
Studentów wydziału prawa i administracji
Studentów wydziału ekonomii i zarządzania

aplikuj aplikujhttps://kariera.lazarski.pl/pl/praktyki/?tx_powermail_pi1[field][offer_id]=45153&tx_powermail_pi1[field][offer_position]=M%C5%82odszy%20Konsultant%20w%20Dziale%20Obs%C5%82ugi%20Pacjenta&tx_powermail_pi1[field][offer_company]=Centrum%20Terapii%20Dialog&tx_powermail_pi1[field][offer_email]=

Centrum Terapii DIALOG to grupa poradni psychiatryczno - psychologicznych. Działamy na rynku od 2006 roku. Zapewniamy pacjentom z całej Polski pomoc online, telefonicznie oraz w 10 przychodniach w Warszawie przez 7 dni w tygodniu. Jako organizacja zrzeszamy ponad 450 współpracowników: specjalistów psychiatrii, neurologii i psychoterapii oraz dynamicznie rozwijającą się grupę pracowników działów administracyjnych i biznesowych. Stale rozwijamy naszą działalność medyczną, terapeutyczną i edukacyjną. Otwieramy nowe przychodnie i prowadzimy szkolenia dla psychoterapeutów. Tworzymy nowe miejsca pracy dla entuzjastów, którzy podzielają naszą misję pomagania ludziom, nawet w najtrudniejszych sytuacjach ze zdrowiem psychicznym.


Zakres obowiązków:

- praca na recepcji i/lub na infolinii w prywatnej przychodni psychiatryczno-psychologicznej,

- obsługa pacjentów i udzielanie informacji o usługach,

- odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa mailowa,

- reagowanie na bieżące zapytania Specjalistów prowadzących konsultacje,

- obsługa systemu medycznego.

Wymagania:

- jesteś studentką/em 1 lub 2 roku studiów I stopnia lub 1, 2 lub 3 roku jednolitych studiów magisterskich,

- studiujesz kierunek psychologiczny, medyczny lub interesujesz się tematyką związaną z psychologią,

- jesteś dyspozycyjna/y do pracy w wymiarze min. 50 godzin w miesiącu,

- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,

- mile widziane jest również pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze

Benefity:

- wynagrodzenie rosnące według jasno określonych zasad wraz ze stażem pracy,

- dodatek do wynagrodzenia w przypadku osiągnięcia odpowiedniego poziomu odebranych połączeń,

- pakiet szkoleń oraz gotowych procedur, które pomogą Ci wdrożyć się we wszystkie obowiązki,

- możliwość elastycznego ustalania godzin pracy z miesiąca na miesiąc (pn-pt między 7:30 a 22:00, sb-nd 8:00-20:00),

- bliska współpraca ze specjalistami (lekarzami i psychoterapeutami),

- możliwość rozwoju w strukturach firmy,

- możliwość korzystania z benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, zniżka pracownicza na nasze usługi, darmowy dostęp do szkoleń na Dialoteka.pl)

- spotkania integracyjne organizowane dla Zespołu Działu Obsługi Pacjenta oraz dla całego Zespołu Centrum Terapii Dialog.