Logowanie
podaj login i hasło wykorzytywane w e-uczelni UŁa
Użyte połączenie loginu i hasła nie jest prawidłowe.
Stanowisko:
Młodszy Konsultant w Dziale Obsługi Pacjenta
Rodzaj oferty:
Oferta pracy
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Nazwa firmy:
Centrum Terapii Dialog
Data wyganięcia oferty:
2024.01.31
Miejscowość:
Warszawa
Ogłoszenie skierowane do:
Studentów wydziału prawa i administracjiStudentów wydziału ekonomii i zarządzania
aplikuj aplikuj
https://kariera.lazarski.pl/pl/praktyki/?tx_powermail_pi1[field][offer_id]=45153&tx_powermail_pi1[field][offer_position]=M%C5%82odszy%20Konsultant%20w%20Dziale%20Obs%C5%82ugi%20Pacjenta&tx_powermail_pi1[field][offer_company]=Centrum%20Terapii%20Dialog&tx_powermail_pi1[field][offer_email]=
Centrum Terapii DIALOG to grupa poradni psychiatryczno - psychologicznych. Działamy na rynku od 2006 roku. Zapewniamy pacjentom z całej Polski pomoc online, telefonicznie oraz w 10 przychodniach w Warszawie przez 7 dni w tygodniu. Jako organizacja zrzeszamy ponad 450 współpracowników: specjalistów psychiatrii, neurologii i psychoterapii oraz dynamicznie rozwijającą się grupę pracowników działów administracyjnych i biznesowych. Stale rozwijamy naszą działalność medyczną, terapeutyczną i edukacyjną. Otwieramy nowe przychodnie i prowadzimy szkolenia dla psychoterapeutów. Tworzymy nowe miejsca pracy dla entuzjastów, którzy podzielają naszą misję pomagania ludziom, nawet w najtrudniejszych sytuacjach ze zdrowiem psychicznym.
Zakres obowiązków:
- praca na recepcji i/lub na infolinii w prywatnej przychodni psychiatryczno-psychologicznej,
- obsługa pacjentów i udzielanie informacji o usługach,
- odbieranie połączeń telefonicznych i obsługa mailowa,
- reagowanie na bieżące zapytania Specjalistów prowadzących konsultacje,
- obsługa systemu medycznego.
Wymagania:
- jesteś studentką/em 1 lub 2 roku studiów I stopnia lub 1, 2 lub 3 roku jednolitych studiów magisterskich,
- studiujesz kierunek psychologiczny, medyczny lub interesujesz się tematyką związaną z psychologią,
- jesteś dyspozycyjna/y do pracy w wymiarze min. 50 godzin w miesiącu,
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
- mile widziane jest również pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze
Benefity:
- wynagrodzenie rosnące według jasno określonych zasad wraz ze stażem pracy,
- dodatek do wynagrodzenia w przypadku osiągnięcia odpowiedniego poziomu odebranych połączeń,
- pakiet szkoleń oraz gotowych procedur, które pomogą Ci wdrożyć się we wszystkie obowiązki,
- możliwość elastycznego ustalania godzin pracy z miesiąca na miesiąc (pn-pt między 7:30 a 22:00, sb-nd 8:00-20:00),
- bliska współpraca ze specjalistami (lekarzami i psychoterapeutami),
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość korzystania z benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, zniżka pracownicza na nasze usługi, darmowy dostęp do szkoleń na Dialoteka.pl)
- spotkania integracyjne organizowane dla Zespołu Działu Obsługi Pacjenta oraz dla całego Zespołu Centrum Terapii Dialog.