Logowanie
podaj login i hasło wykorzytywane w e-uczelni UŁa
Użyte połączenie loginu i hasła nie jest prawidłowe.
Stanowisko:
Student w Dziale Obsługi Klienta
Rodzaj oferty:
Oferta pracy
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Nazwa firmy:
Societe Generale Equipment Leasing Polska
Data wyganięcia oferty:
2024.03.10
Miejscowość:
Warszawa
Ogłoszenie skierowane do:
Studentów wydziału prawa i administracjiStudentów wydziału ekonomii i zarządzania
aplikuj aplikuj
https://kariera.lazarski.pl/pl/praktyki/?tx_powermail_pi1[field][offer_id]=46389&tx_powermail_pi1[field][offer_position]=Student%20w%20Dziale%20Obs%C5%82ugi%20Klienta&tx_powermail_pi1[field][offer_company]=Societe%20Generale%20Equipment%20Leasing%20Polska&tx_powermail_pi1[field][offer_email]=marcelina.kafarska%40sgef.pl
Bardzo prosimy o zamieszczenie w swoim zgłoszeniu poniższej zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o."
Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie.
Z sukcesami działamy na polskim rynku od 27 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe.
Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów.
Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje.
Posiadamy 3 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie.
Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji.
Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji.
Zakres obowiązków:
- odbieranie połączeń od naszych klientów (Call Center) – około 2 godzin w ciągu dnia
- obsługa poczty elektronicznej klienta
- administracja oraz archiwizacja dokumentów umowy oraz zabezpieczeń
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- współpraca z pozostałymi działami firmy (Windykacja, Księgowość, Sprzedaż, Ryzyko)
- dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług
Wymagania:
- status studenta
- dostępność 40h w tygodniu
- łatwość w komunikowaniu się
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność efektywnej pracy w zespole
Benefity:
- umowę zlecenie, stawka 28 zł brutto/h
- godziny pracy 8-16 lub 9-17
- praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 zdalnie)
- miłą atmosferę pracy
- nowe biuro w centrum Warszawy
- poznanie instrumentów finansowych oraz wszelkich zagadnień zw. z leasingiem i pożyczką
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- dostęp do platformy Kafeteria
- onboarding i ciepłe przyjęcie :)