Portal praktyk

Logowanie

podaj login i hasło wykorzytywane w e-uczelni UŁa


Użyte połączenie loginu i hasła nie jest prawidłowe.

Powrót

Stanowisko:
Student w Dziale Obsługi Klienta

Rodzaj oferty:

Oferta pracy

Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie


sgef102-zuym4hreu3ppxlcj025blz44ur6u2it1.jpg

Nazwa firmy:

Societe Generale Equipment Leasing Polska

Data wyganięcia oferty:

2024.03.10

Miejscowość:

Warszawa

Ogłoszenie skierowane do:
Studentów wydziału prawa i administracji
Studentów wydziału ekonomii i zarządzania

aplikuj aplikujhttps://kariera.lazarski.pl/pl/praktyki/?tx_powermail_pi1[field][offer_id]=46389&tx_powermail_pi1[field][offer_position]=Student%20w%20Dziale%20Obs%C5%82ugi%20Klienta&tx_powermail_pi1[field][offer_company]=Societe%20Generale%20Equipment%20Leasing%20Polska&tx_powermail_pi1[field][offer_email]=marcelina.kafarska%40sgef.pl

Bardzo prosimy o zamieszczenie w swoim zgłoszeniu poniższej zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o."

Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie.

Z sukcesami działamy na polskim rynku od 27 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe.

Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów.

Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje.

Posiadamy 3 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie.

Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji.

Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji.

 


Zakres obowiązków:
  • odbieranie połączeń od naszych klientów (Call Center) – około 2 godzin w ciągu dnia
  • obsługa poczty elektronicznej klienta
  • administracja oraz archiwizacja dokumentów umowy oraz zabezpieczeń
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • współpraca z pozostałymi działami firmy (Windykacja, Księgowość, Sprzedaż, Ryzyko)
  • dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług
Wymagania:
  • status studenta
  • dostępność 40h w tygodniu
  • łatwość w komunikowaniu się
  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność efektywnej pracy w zespole
Benefity:
  • umowę zlecenie, stawka 28 zł brutto/h
  • godziny pracy 8-16 lub 9-17
  • praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 zdalnie)
  • miłą atmosferę pracy
  • nowe biuro w centrum Warszawy
  • poznanie instrumentów finansowych oraz wszelkich zagadnień zw. z leasingiem i pożyczką
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • dostęp do platformy Kafeteria
  • onboarding i ciepłe przyjęcie :)